Zastosowanie Mixed Reality

Coca Cola - xPick - Logistyka

Aby zoptymalizować swoje procesy, Coca-Cola HBC zdecydowała się na wdrożenie sprawdzonego w branży rozwiązania TeamViewer Frontline xPick działającego na wytrzymałych inteligentnych okularach RealWear HMT-1. Pracownikom kompletującym bezpośrednio w polu widzenia pokazywane są pozycje do pobrania, miejsca pobrania i ilości. Aby potwierdzić, że towar został pobrany z właściwego miejsca, skanują kod QR umieszczony nad paletą za pomocą kamery w inteligentnych okularach.
Coca Cola- xPick

Airbus - xInspect – Lotnictwo

Dzięki wykorzystaniu rozwiązania TeamViewer Frontline xInspect w połączeniu z urządzeniem RealWear HMT-1 pracownicy mogą teraz poprawić jakość i szybkość pracy. Aktywacja głosowa zapewnia proste w użyciu rozwiązanie, które nie rozprasza pracowników od wykonywanych zadań. Urządzenie HMT-1 umożliwia tworzenie przejrzystej dokumentacji o wysokiej rozdzielczości, a także elastyczne opcje montażu wyświetlacza. Łatwe do sterowania głosem zdjęcia są następnie przesyłane bezpośrednio do komputera, co eliminuje konieczność ręcznego przesyłania i tworzenia kopii papierowych.
Airbus - xInspect

WS Systems - xMake – Produkcja i montaż

W ciągu kilku miesięcy firma WS System zaadaptowała i wdrożyła na dwóch liniach montażowych rozwiązanie bezdotykowe xMake firmy TeamViewer Frontline. xMake został w pełni zintegrowany z korporacyjnym środowiskiem IT poprzez interfejs SPS. Każdy etap montażu jest teraz potwierdzany przez czujniki zewnętrzne, takie jak wagi, czujniki światła, przyciski lub wideo rozpoznawanie obiektów, co pozwala na rozpoczęcie procesu zapewnienia jakości już w trakcie montażu. Inteligentne okulary prowadzą teraz pracowników przez procesy montażowe za pomocą intuicyjnego graficznego interfejsu użytkownika, z płynnie zintegrowanym potwierdzaniem kroków opartym na czujnikach, umożliwiającym pracę bez użycia rąk.
WS Systems - xMake

BMW - xAssist - Motoryzacja

Dealerzy BMW i MINI są rozsiani po całym terenie USA, co sprawia, że uzyskanie specjalistycznej wiedzy w dowolnym miejscu stanowi spore wyzwanie. Pomimo bardzo dobrego wyszkolenia, w trudnych sytuacjach serwisanci mogą potrzebować dodatkowej pomocy i muszą wstrzymać się z wykonywaniem bieżących zadań do czasu otrzymania wsparcia. Wychodząc naprzeciw BMW wdrożyło TeamViewer xAssist w celu usprawnienia współpracy bez użycia rąk z ekspertami wspierającym zdalnie serwisantów w salonach. Korzystając z rozwiązania, które BMW nazywa "TSARA Vision", wszyscy z 347 dealerów w Stanach Zjednoczonych mają dostęp do dwukierunkowych połączeń wideo, aby natychmiast połączyć się z ekspertami w rozmowach 1 na 1 lub grupowych.
BMW - xAssist
crossmenu