Aktualności

xAssist zdalnym wsparciem dla pracowników

#TeamViewer jest światowym potentatem w dostarczaniu wizjonerskich rozwiązań w zakresie AR. Jednym z proponowanych dla sektora motoryzacyjnego rozwiązań jest #xAssist. Z #xAssist skorzystał koncern BMW którego pracownicy zostali wyposażeni w okulary Augmented Reality umożliwiające:

  • Natychmiastowe tworzenie dwustronnych połączeń video,
  • Swobodne uzyskanie kompleksowego doradztwa kompetentnej osoby w konkretnym przypadku w dowolnym miejscu i czasie,
  • Możliwość tworzenia spotkań grupowych lub 1 na 1,
  • Możliwość  operowania obiema rękami w trakcie uzyskiwania instrukcji od eksperta,
  • Korzystanie z instrukcji i bazy wiedzy wyświetlanych na ekranie okularów, z możliwością wydawania komend głosowych oraz rejestracją prac.

Rozwiązanie #xAssist usprawniło komunikację na linii pracownik serwisu – ekspert we wszystkich ponad 300 salonach rozlokowanych na terenie USA eliminując przy tym przestoje w pracy. Na wdrożenie tożsamego rozwiązania zdecydował się również koncern Audi czy też Toyota w Niemczech.

#S4Tech #TeamViewer #BMW #xAssist #AR

Aktualności

Nowości Trendy Wdrożenia
crossmenu