Szanowni Państwo, informujemy o procedurze zgłaszania urządzeń do napraw gwarancyjnych:
- Należy pobrać protokół przekazania RMA Link
- Protokół musi być wypełniony szczegółowo. Musi zawierać model urządzenia, numer seryjny, numer EN oraz dokładny opis usterki.
- Wypełniony protokół należy przesłać na adres mailowy RMA@s4tech.pl
- Weryfikacja protokołu nastąpi do 5 dni roboczych.
- Należy bezwzględnie poczekać na weryfikacje protokołu RMA, ponieważ w przeciwnym wypadku przesyłka nie będzie przyjęta i zostanie odesłana na koszt odbiorcy.
- Po weryfikacji klient otrzyma odpowiedź o statusie gwarancyjnym, uwagach oraz zostanie poproszony o wysyłkę wskazanych urządzeń.
- Wysłać można tylko towary wymienione w protokole RMA, jeśli przesyłka będzie zawierała inne urządzenia, zostaną one odesłane bez powiadomienia na koszt odbiorcy.
Adres do wysyłki:
Solutions for Technology Sp. z o.o.
ul. Wspólna 3A, 45-837 Opole
tel.: +48 885 180 800
Cennik napraw urządzeń pogwarancyjnych jest ustalany indywidualnie.
Koszt ekspertyzy urządzenia w przypadku urządzenia bez opisu usterki, urządzenia po okresie gwarancyjnym lub urządzenie po sprawdzeniu okazało się sprawne wynosi 30 zł netto.