Oprogramowanie
AR i VR

Teamviewer Frontline

Frontline to w pełni zintegrowane rozwiązanie wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Łącząc jej zalety z możliwościami AI. Usprawnia procesy pracy manualnej w oparciu o najnowsze technologie wearable computing. Frontline został zaprojektowany tak, aby wykorzystać ogromny, potencjał w zakresie usprawniania procesów manualnych i poprawy bezpieczeństwa pracy w przemyśle. Należy również wspomnieć o AiStudio jako narzędzie samoobsługowe. Za pomocą kilku prostych kliknięć można natychmiast stać się ekspertem AI
i tworzyć funkcje rozpoznawania obrazów i obiektów, które są gotowe do użycia w rozwiązaniach Frontline AR

Logistyka i Magazynowanie – TeamViewer xPick

W wielu przedsiębiorstwach wciąż dominują ręczne procesy logistyczne na co odpowiedzią jest Xpick wprowadzający ich digitalizacje. Jest to rozwiązanie stworzone w oparciu o inteligentne okulary z interfejsem dostosowanym do konkretnego modelu logistycznego
i konkretnego pracownika uwzględniając język i poziom kwalifikacji. Pozwala na szybkie przyjmowanie przepływów pracy redukując czynnik błędów ludzkich. Dzięki informacjom i instrukcjom wyświetlanym na okularach pracownicy będą mieć zawsze wolne obie ręce przy wykonywaniu powierzonego zadania. Innym elementem tego rozwiązania jest też skaner kodów kreskowych i RFID co znacznie usprawni poszukiwania konkretnych często trudno dostępnych np. ze względu na wysokość pozycji, skaner można nosić w formie pierścienia lub bransolety. Urządzenie jest w pełni mobilne i nie wymaga specjalistycznych szkoleń.
TeamViewer - xPick

Montaż i Produkcja - TeamViewer xMake

Kluczowym elementem procesów produkcyjnych są zasoby ludzkie, co z przyczyn oczywistych również wiąże się z możliwością popełnienia przez nich błędów. Minimalizację ryzyka umożliwia takie rozwiązanie jak xMake. xMake pozwala na wirtualizacje procesów np. produkcji dzięki integracji ich wersji elektronicznej z urządzeniami AR i VR jak okulary. Inteligentne okulary umożliwią szybkie przeprowadzenie szkolenia wdrażającego (Just in time training), pracownik zawsze będzie miał w zasięgu wzroku zwizualizowane wszelkie informacje jak na przykład dotyczące składania danego zestawu mogąc jednocześnie pracować bez konieczności ciągłego korzystania z instrukcji, pracownik dodatkowo jest wspierany przez komendy głosowe. W wypadku usterki z pomocą przychodzi system zdalnego wsparcia (Just in time expertise).
TeamViewer - xMake

Kontrola i Naprawa - TeamViewer xInspect

Digitalizacja procesów w organizacjach jak np. rozbudowane instrukcje naprawy urządzeń, dzięki użyciu Xinspect nie będą już stanowić problemu dla pracowników. Celem jest stworzenie środowiska pracy, które będzie jak najbardziej intuicyjne i wyeliminuje błędy w wielu procesach związanych z naprawą i utrzymaniem np. urządzeń i maszyn wśród różnych gałęzi przemysłu. Używając innowacyjnych okularów wyposażonych w specjalne czujniki technik ma przed oczami wszystkie istotne informacje, listy kontrolne, diagramy, informacje dotyczące wagi itp. Dane zebrane przez czujniki można również integrować w czasie rzeczywistym. Pracownik posiadać będzie pełną swobodę ruchu zaś sam proces stanie się bardziej wydajny i bezpieczny. Raporty z kontroli i dokumentacja mogą być tworzone automatycznie w trakcie pracy.
TeamViewer - xInspect

Pomoc zdalna - TeamViewer xAssist

W sytuacji awarii w zakładzie bardzo szybko dochodzi do przestojów w produkcji co generuje niepotrzebne ponoszenie wysokich kosztów. Działania serwisowe w takim przypadku mają zatem szczególnie duże znaczenie czasowe. Właśniew tym miejscu idealnie sprawdza się TeamViewer Frontline xAssist. Dzięki oprogramowaniu można w prosty sposób zdalnie połączyć eksperta technicznego z pracownikami
w innej lokalizacji, w której doszło do usterki. Okulary pozwalają na transmisję wideo i audio w czasie rzeczywistym. Funkcje takie jak markery AR pomagają ekspertowi wizualnie wyjaśnić jego instrukcje. Pracownik ma wolne ręce i może natychmiast wykonywać polecenia. Zminimalizowanie przestojów i obniżenie kosztów podróży pozwala uzyskać szybki zwrot z inwestycji. Wsparcie zdalne pomaga
w przekazywaniu wiedzy między lokalizacjami bez utraty informacji.
TeamViewer - xAssist
crossmenu